Recursos per a la docència i la recerca
- 26-10-20
El Centre d'Igualtat d'OPortunitats i Promoció de les Dones reuneix en aquest espai eines i recursos per a la inclusió de la perspectiva de gènere en les titulacions de la UdL, en compliment de La Llei 17/2015, de 21 de juliol, d'igualtat efectiva de dones i homes. Amb aquesta finalitat, es va formalitzar l'Acord núm. 22/2021 del Consell de Govern de 19 de febrer de 2021, pel qual s’aprova la inclusió de la competència transversal de perspectiva de gènere en les titulacions de grau i màster.
Els materials que es compilen tot seguit, estan en consonància amb el Marc General de l'AQU per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària.
Recursos per a la introducció de la perspectiva de gènere en la docència comuns a totes les titulacions
Recursos personalitzats per a les escoles i facultats de la UdL (en construcció)
Recursos per a la introducció de la perspectiva de gènere en la recerca
Altres recursos de la UdL
Recursos per a la introducció de la perspectiva de gènere en la docència comuns a totes les titulacions
- Orientacions i eines per a la introducció de la perspectiva de gènere en les titulacions de la UdLde la perspectiva de gènere en les titulacions de la UdL (document íntegre: orientacions, guia pràctica per a la realització d'un TGF o TFM, metodologies d'investigació feministes i autodiagnosi)
- Projecte Gearing Roles. Es tracta d'un manual per a la creació de currículums sensibles al gènere editat per Oxford Brooks University: Handbook forCreating a GenderSensitive CurriculumTeaching and LearningStrategies. La col·lecció de Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere apareix com a cas d'estudi 3.7 (pàg. 93).