Vés al contingut

Pàgina principal de la UdL

15 anys de la Llei d'Igualtat: balanç, reptes i oportunitats

banner 8M Enguany, la jornada commemorativa del 8 de març a la Universitat de Lleida estarà dedicada al quinzè aniversari de la Llei d'Igualtat i porta per títol 15 anys de la Llei d'igualtat. Balanç, reptes i oportunitats. Té per objectiu aportar una mirada retrospectiva sobre què ha suposat el desplegament d'aquesta llei, quins reptes queden encara per assolir i quines oportunitats s'obren per a la consecució de la igualtat entre dones i homes.

La jornada està participada per expertes de primera línia de l'àmbit jurídic i sindical, com la Dra. María Amparo Ballester Pastor, catedràtica de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat de València i actualment directora de coordinacio jurídica de la vicepresidenta segona del Govern i la Sra. Mentxu Gutiérrez Jiménez, Secretària de Dones i Polítiques LGTBI+ de CCOO Catalunya.

ponentsLa primera conferència, que impartirà la Dra. María Amparo Ballester Pastor, catedràtica de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la Universitat de València i directora de coordinacio jurídica de la vicepresidenta segona del Govern es titula Els nous reptes de la igualtat real i efectiva al treball: condicions previsibles, sobirania del temps i corresponsabilitat. La presentarà i moderarà el col·loqui posterior el Dr. Josep Moreno Gené, professor titular de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la UdL.

Tot seguit, tindrà lloc la conferència de la Sra. Mentxu Gutiérrez Jiménez, Secretària de Dones i Polítiques LGTBI+ de CCOO Catalunya, titulada La igualtat com a oportunitat, el métode com a repte. Presentarà i dinamitzarà el torn de paraules la Sra. Elena Jiménez Fita, inspectora de Treball i Seguretat Social dels Serveis d'Inspecció de Treball i Seguretat Social de Lleida, i professora de Dret del Treball i de la Seguretat Social de la UdL.

L'activitat es retransmetrà en directe per al públic en general a través del canal institucional de la Universitat de Lleida: http://www.udl.cat/ca/tv

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto