Pàgina principal de la UdL

Participació en les Jornades de la Universitat de Múrcia

La Directora del centre, la doctora Ana Mª Romero Burillo, va participar el 24 i 25 de juny a les Jornades "Convenios colectivos y planes de igualdad frente a la brecha de género en el ámbito universitario. Realidades y propuestas" que van tenir lloc a Cartagena.

En diferents taules rodones, es van revisar els biaixos de gènere dins les Universitats en matèria laboral. Una taula va abordar els biaixos en matèria retributiva en convenis col·lectius i plans d'igualtat. I, una altra, va abordar aspectes no retributius en els mateixos.

La taula on vam participar estava constituïda per altres 4 unitats d'igualtat d'Universitats nacionals per presentar les accions que ja estan duent a terme i altres bones pràctiques per a implementar en els convenir col·lectius o en els plans d'igualtat.
L'objectiu de les jornades era arribar a un consens respecte algunes mesures concretes o continguts recomanables a implementar a partir d'ara.

Si no canvia la configuració del seu navegador, vosté accepta el seu ús.

Accepto