Página principal de la UdL

Formulari Docència i Recerca
  1. Producción científica y actividad docente en materia de géneroen la UdL

Datos personales

2. Nombre y apellidos:(*)
    Introdueixi el seu nom complet
  3. Facultad:(*)
    Entrada erronea
  4. Departamento y Area de Conocimiento:(*)
  5. Correo electrónico:(*)
    Invalid email address.
  6. Teléfono:
  7. Producción científica y actividad docente en género en la UdL

Cite los proyectos de investigación, las publicaciones, las asignaturas que imparte desde una perspectiva de género, etc. indicando, en su caso, el enlace donde se pueda encontrar la información ampliada o, incluso, la publicación digital.

8. Investigación en género:
  9. Docencia en género:
  10. Publicaciones en género:
  11. Indique otros materials que considere oportunos:
  12. (*)
    Ha d'acceptar els termes legals per a enviar el formulari.
  13. De conformitat amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal, us informem que la Universitat de Lleida (UdL) és el responsable del tractament de les dades personals facilitades (dades de contacte del representant: Secretaria General. Plaça de Víctor Siurana 1, 25003 Lleida, sg@udl.cat; dades de contacte del delegat de protecció de dades: dpd@udl.cat). Les dades s'utilitzaran per a les finalitats inherents a la sol·licitud present. Podeu accedir a les vostres dades; sol·licitar-ne la rectificació, supressió o portabilitat; oposar-vos al tractament, i sol·licitar la limitació del tractament mitjançant un escrit tramès a l'adreça dpd@udl.cat. També podeu presentar una reclamació adreçada a l'Autoritat Catalana de Protecció de Dades, mitjançant la seva electrònica de l'Autoritat (https://seu.apd.cat) o per mitjans no electrònics.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.