Página principal de la UdL

Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere (Xarxa Vives d'Universitats)

La Xarxa Vives publica periòdicament la col·lecció Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere, una iniciativa pionera a Europa fruit del pla de treball del Grup de Treball en Igualtat Gènere de la Xarxa Vives.

La col·lecció ofereix propostes, exemples de bones pràctiques, recursos docents i eines de consulta per a incorporar la perspectiva de gènere a les diferents titulacions.

A, més, compta amb una guia transversal dedicada a la docència en línia en un moment de profundes transformacions en els models de docència.

La iniciativa respon al compromís de les universitats de promoure polítiques integrals que afavorisquen la igualtat de gènere, el principi d’igualtat d’oportunitats i la diversitat en la docència i recerca universitàries.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.