Página principal de la UdL

Resolució del Premi del Concurs d'Espots Audiovisuals contra la Violència de Gènere

ilustracio El jurat del Premi del Concurs d’Espots Audiovisuals contra la Violència de Gènere convocat pel Vicerectorat d’Activitats Culturals i Projecció Universitària, a través del Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones, ha resolt concedir el Premi a Joan Albert Fornell, Paola Martínez Morell, Victoria Pedrosa Godoy, Pili Riau Ferrogut i Ángel Ruiz Sánchez, en la categoria amateur, i a Sílvia Pons i Seguí en la categoria professional.

CATEGORIA AMATEUR

• Nom de les persones guanyadores: Joan Albert Fornell, Paola Martínez Morell, Victoria Pedrosa Godoy, Pili Riau Ferrogut i Ángel Ruiz Sánchez.
  • Títol de l'Espot: S.O.S
  • Col·lectiu al qual pertanyen: Estudiantat de Cicles Formatiu de Grau Superior de l'IES Ronda de LLeida
  • Professora que avala la proposta: Elvira Cebrián Lázaro

CATEGORIA PROFESSIONAL

• Nom de la guanyadora: Sílvia Pons i Seguí
  • Títol de l'Espot: La clau
  • Col·lectiu al qual pertany: Personal Docent Investigador de la Universitat de Lleida

El premi ha comptat amb el finançament de l’Instituto de la Mujer i el Fons Social Europeu i respon a la celebració del Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, el 25 de novembre, per tal de sensibilitzar contra la violència de gènere, d’acord amb la Declaració Institucional de la Universitat de Lleida de tolerància zero. L'objectiu d’aquest guardó és sensibilitzar contra la violència de gènere en l’àmbit universitari, mitjançant la creació d’un espot que s’emmarqui en la campanya de la Universitat de Lleida pel Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència de gènere. És doncs, amb la finalitat de promocionar i difondre els valors d’una cultura de tolerància zero envers la violència de gènere i en la transmissió d’aquests valors, que es convoca aquest premi.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.

Acepto