Página principal de la UdL

El club de lectura del CEDD, espai de reflexió literària sobre les dones i el feminisme

club bell hooksEl passat 18 d'abril, en motiu de la celebració del 23 d'abril, diada de Sant Jordi i Santa Jordina i Dia Mudial del Llibre, va tenir lloc una sessió única de club de lectura a partir de l'obra Tot sobre l'amor de bell hooks.

Es tracta d'una activitat organitzada pel Centre Dolors Piera, amb el suport del Seminari Interdisciplinari d'Estudis de la Dona, per a dinamitzar el CEDD entre la comunitat universitària i a la ciutadania, en general, que va dirigir i dinamitzar la bibliotecària Anabel Ramos Rebollo.

club bell hooks fotoA la sessió hi van participar una desena de persones de la comunitat universitària majoritàriament i es va reflexionar sobre la concepció del concepte 'amor', que bell hooks redefineix en la seua obra tot oferint noves formes radicals en mostrar la seva interconnexió a la nostra vida privada i pública.

Arran de l'èxit de la primera convocatòria, s'ha programat una altra sessió per al proper dia 6 de juny de 2023 a les 18.00 hores, al Centre d'Estudis i Documentació de les Dones. L'obra escollida per a l'ocasió és Pura passió d'Annie Ernaux, Premi Nobel de Literatura 2022. Les inscripcions es poden formalitzar a Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

Què és el Centre d'estudis i Documentació de les Dones (CEDD)?

El Centre d'Estudis i Documentació de la Dona (CEDD) és una secció del Seminari Interdisciplinari d'Estudis de la Dona (SIED) destinada a donar suport a l'estudi, la docència i la recerca sobre temes de gènere, mitjançant l'adquisició, l'organització i el processament del seu fons bibliogràc, multimèdia i documental. Va ser creat al 1992 i actualment està ubicat en un dels espais bibliotecaris de la Universitat de Lleida per tal de posar aquest fons a l'abast de tothom.

Es troba ubicat a al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera (Campus de Cappont de la Universitat de Lleida), c/ Jaume II, 67, 1a planta. Podeu visitar-nos o bé posar-vos en contacte amb nosaltres als telèfons: 973003548, 973702757, 973703396, 973706623 o al correu electrònic Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo.

El fons bibliogràfic el trobareu en el catàleg de la Biblioteca de la Universitat de Lleida. Als exemplars que es troben al CEDD hi posa Biblioteca de Cappont, 1a planta, CEDD.

Si no cambia la configuración de su navegador, usted acepta su uso.

Acepto